سمنان؛ میزبان همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور
کد خبر: 4077679
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

سمنان؛ میزبان همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان سمنان از برگزاری همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور در استان سمنان طی دو روز 23 و 24 مرداد در مجتمع کلاهدوز شهمیرزاد خبر داد.

راه خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی؛ مردمی کردن اقتصاد است

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین فغانی، دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه استان سمنان، امروز، 22 مرداد، در جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: این همایش در روزهای 23 و 24 مرداد در مجتمع کلاهدوز شهمیرزاد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت آموزشی، توجیهی بوده یادآور شد: همه استان‌های کشور با حضور در این همایش با جدیدترین طرح‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی آشنا خواهند شد.

فغانی با اشاره به حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مدیران کشوری بسیج سازندگی کشور و رؤسای بانک‌ها یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش آموزش و توانمندسازی قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی سطح کشور ذیل برنامه‌های سال 1401، تسهیلات تبصره 16، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تفاهم‌نامه‌های بانکی و ... است.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم آل محمد(عج) استان با بیان اینکه راه خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است، گفت: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، انعطاف‌پذیر، فرصت‌ساز، مولد، درون زا، پیشرو و برون‌گرا از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده که در این راستا بسیج سازندگی استان نیز گام‌های مهمی برای تحقق این سیاست‌ها برداشته است.

انتهای پیام
captcha