اجرای طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان در سمنان
کد خبر: 4104074
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

اجرای طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان در سمنان

معاون استاندار سمنان از پیگیری اجرای طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان در این استان خبر داد و گفت: برای ارتقای شغلی جوانان همچنین دنبال اجرای طرح کارورزی نیز هستیم.

اجرای طرح جامع «مشاوره و اشتغال» جوانان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، امروز، 12 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: دولت در راستای تسهیل و تقویت امر اشتغال و حمایت از تولید، به دنبال ایجاد زنجیره‌ای از تأمین مالی برای کسب و کارها در استان سمنان است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید و تحقق عدالت به عنوان مهم‌ترین مطالبه بیانیه گام دوم انقلاب با ایجاد درگاه کسب و صدور مجوز، این مهم را تسهیل می‌کند متذکر شد: این حمایت موجب جلوگیری از فرآیندهای دست و پا گیر در این مسیر برای تولیدکنندگان و جوانان خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه نشاط اجتماعی، ایجاد کسب و کار و اشتغال‌زایی، در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان و اولویت ستاد ساماندهی امور جوانان استان قرار گرفته اظهار کرد: طرح مشاوره و اشتغال جوانان جهاد دانشگاهی استان طی یک برنامه عملیاتی اجرایی و گزارش پیشرفت کار ارائه شود.

ریواده با بیان اینکه طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان به صورت ویژه پیگیری و در دستور کار دارد، یادآور شد: طرح کارورزی نیز برای ارتقای شغلی جوانان استان در دست پیگیری برای اجرایی شدن است تا بتوان از دغدغه جوانان در بخش اشتغال کاست.

انتهای پیام
captcha