ثبت نام کلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسه حضرت یوسف(ع) تهران
کد خبر: 1283
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

ثبت نام کلاس‌های آموزش قرآن در مؤسسه حضرت یوسف(ع) تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام کلاس‌های آموزش قرآن در سطوح عمومی در مؤسسه حضرت یوسف(ع) و شعب آن از اول مهرماه آغاز شده است و تا تعداد به حدنصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان ادامه دارد.


سعید خواجوی، مدیرمسئول مؤسسه حضرت یوسف(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این کلاس‌های آموزشی، گفت: ثبت نام کلاس‌های آموزش قرآن در سطوح عمومی در مؤسسه حضرت یوسف(ع) و شعب آن آغاز شده است؛ از جمله شعب فعال این مؤسسه می‌توان به شعبه الزهرا(س) اشاره کرد.



وی اظهار کرد: از جمله این کلاس‌های آموزشی، می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ ویژه خردسالان در روزهای شنبه و چهارشنبه، فصیح‌خوانی قرآن در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و فصیح‌خوانی قرآن ویژه بزرگسالان در روزهای شنبه و چهارشنبه اشاره کرد.



خواجوی عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش تجوید سطح 3 قرآن در روزهای شنبه و پنجشنبه، روخوانی سطح 1 قرآن ویژه بزرگسالان در روزهای دوشنبه و پنجشنبه و جلسات عمومی قرائت قرآن هر هفته روزهای پنجشنبه در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.



مدیرمسئول مؤسسه حضرت یوسف(ع) تهران خاطرنشان کرد: تعداد جلسات آموزشی این دوره‌ها بین 10 تا 14 جلسه است و علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌توانند با شماره تلفن‌ 44667676 و برای تعیین سطح با شماره تلفن 09197132280 تماس حاصل کنند.


captcha