بهره‌مندی از احادیث راهی مطلوب جهت دستیابی به سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: 1353114
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

بهره‌مندی از احادیث راهی مطلوب جهت دستیابی به سبک زندگی اسلامی است

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان هدف غرب از راه‌اندازی شبکه‌های ضد اسلامی به زبان فارسی را تخریب سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: عمل به احادیث یکی ار راه‌های مطمئن برای حرکت به سوی سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، هوشنگ جراح، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان  19 دی در کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی» در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان هدف غرب را تخریب سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: ماهواره عامل دور شدن خانواده ایرانی از سبک زندگی اسلامی بوده و در گسیختگی و به سمت تباهی رفتن خانواده‌ها و جامعه ایرانی نقش بسزایی دارد.

به گفته وی استفاده از ماهواره و در اختیار قرار دادن این دستگاه مخرب در دسترس کودکان و نوجوانان و جوانان اصلی‌ترین عامل هدایت آنان به سوی فساد است که در این راستا  غرب برای نابودی ارزش‌های اسلامی و از هم پاشیدگی جامعه اسلامی به سمت فروپاشی خانواده‌ها روی آورده و برای تحقق این امر از هیچ کوششی دریغ نمی کند که در این میان نیز تا حدود زیادی موفق شده است.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در پایان به سبک زند گی اسلامی طبق احادیث شیعه اشاره کرد و عمل به احادیث را یکی از راه‌های مطمئن برای حرکت به سوی سبک زندگی اسلامی برشمرد.

captcha