سازمان اوقاف مجری مسابقات «پیام یاس نبوی» و «آرامش بهاری»
کد خبر: 1387796
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

سازمان اوقاف مجری مسابقات «پیام یاس نبوی» و «آرامش بهاری»

گروه اجتماعی: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام نوروز مسابقه بزرگ پیام یاس نبوی و آرامش بهاری را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در قالب ویژه برنامه طرح سوگواره یاس نبوی که در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود، مسابقه پیام یاس نبوی را نیز برگزار می‌کند.

سوالات مسابقه در انتهای کتاب پیام یاس نبوی آمده است و علاقه‌مندان در صورت تمایل، با مطالعه کتاب و پاسخگویی به پرسش‌ها، می‌توانند با ارسال پاسخ نامه خود به نشانی‌های مندرج در توضیحات انتهای کتاب، در این مسابقه شرکت کنند.

مسابقه بزرگ آرامش بهاری

بنابر این گزارش، همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت عید نوروز برگزاری مسابقه بزرگ آرامش بهاری را نیز در دستور کار خود قرار داده است و اقدام به انتشار کتابچه آرامش بهاری کرده است.

در این کتابچه مطالبی همچون «سالی که گذشت چه کردم؟»، «کوچه‌ها را آب و جارو کنید»، «امانه!!!»، «تا باشد از این رسم‌ها»،« لحظه‌ای توجه کن!»، «خودسنجی بهتر از دیگرسنجی»، «زن هم گل است؛ اگر خود را در گلبرگ عفاف پنهان کند» و ... به چاپ رسیده است.

مسابقه ویژه آرامش بهاری نیز در انتهای این کتابچه است که علاقه‌مندان در صورت تمایل، با مطالعه کتابچه و پاسخگویی به سؤالات، می‌توانند با عدد گزینه‌های صحیح که به صورت یک عدد 15 رقمی از چپ به راست خواهد بود، به سامانه 100001151100 پیامک و در مسابقه شرکت کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتظر ظهور
|
-
|
۱۳۹۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۱۴
0
0
این طرح برای جذب کودکان به روحانیون بسیار موثر بوده
captcha