ساماندهی 286 حلقه صالحین در بشرویه
کد خبر: 1388763
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷

ساماندهی 286 حلقه صالحین در بشرویه

گروه سیاسی: فرمانده ناحیه سپاه بشرویه از ساماندهی 286 حلقه صالحین در این شهرستان خبر داد و گفت: در حلقه‌های ساماندهی‌ شده 344 سرگروه وجود دارند که در هر دو هفته نشست‌هایی را با اعضای خود در محل پایگاه‌ها برگزار می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش‌ثانی، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشرویه عصر روز گذشته، 27 اسفند در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان و گفت: از سال 1388 تا به اکنون این تشکل‌ها در تمامی پایگاه‌ها صورت گرفته است.



وی عنوان کرد: در جشنواره صالحین که برای اولین بار برگزار شد واحد تربیت آموزش سپاه شهرستان بشرویه توانست به همت مربیان مقام سوم را  کسب کند.



فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشرویه از ساماندهی 286 حلقه صالحین در بشرویه خبر داد و افزود: در حلقه‌های ساماندهی‌شده 344 سرگروه وجود دارند که در هر دو هفته جلساتی را با اعضای خود در محل پایگاه‌ها برگزار می‌کنند.



فرحبخش‌ثانی اظهار کرد: درخصوص آموزش این سرگروه‌ها نیز 17 مربی فعالیت دارند که هر ماه دو نشست را با سرگروه‌ها برگزار می‌کنند.



وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیج ایجاد تشکل‌ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر است که در شهرستان بشرویه نیز ریاست این شورا با امام جمعه این شهر و مسئولان محلی اعضای این ستاد است.



فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشرویه ادامه داد: در بحث ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی از سوی بسیج سازندگی این ناحیه صورت گرفته که با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و زود‌بازده در استان مقام اول را به‌دست آورده‌ایم.



فرحبخش عنوان کرد: این ناحیه در اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی امسال 160 دانش‌آموز مقطع دوم متوسطه در قالب درس آمادگی دفاعی و راهیان نور عازم سرزمین‌های جنوب کرده است.



وی با اشاره به اینکه در سال 92 اولین اعزام در 25 اسفند شکل گرفته و در قالب چهار کاروان خانوادگی و به‌مدت پنج روز از مناطق جنگی بازدید می‌کنند، افزود: مرحله دوم اعزام این کاروان‌ها در پنجم فروردین 93 و در قالب دو دستگاه نیز صورت می‌گیرد.



خاکشور، مسئول بسیج سازندگی سپاه بشرویه نیز طی گزارشی افزود: این نهاد به همت نخبگان و جوانان بسیجی جویای کار شهرستان بشرویه توانسته در جذب اعتبارات استانی پیشگام باشد و با ایجاد اشتغال فراوان مقام اول اقتصادی و کاریابی را به‌دست آورد.



وی یادآور شد: کل اعتبار جذب شده در امسال توسط بسیج سازندگی 186 میلیون تومان بوده که 75 میلیون تومان آن قرض‌الحسنه و در عرصه‌های مختلف تسهیلات داده شده است.



حجت‌الاسلام شاهبدی، مسئول تربیت و آموزش سپاه بشرویه نیز در این مراسم گفت: هدف از تشکیل حلقه‌های طیبه شجره صالحین کارسازی و تربیت افراد شایسته و لایق است برای آینده این مرز و بوم که خوشبختانه شاهد رشد این حلقه‌ها در تمامی اقشار هستیم.



وی از تشکیل دارالقرآن این واحد خبر داد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این واحد توانسته با جذب نوجوانان بسیجی و آموزش حفظ قرآن گامی مؤثر در فراگیری و حفظ قرآن کریم داشته باشد.



مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه هم از جذب خبرنگاران افتخاری در هر پایگاه بسیج شهری خبر داد و افزود: علاقه‌مندان به خبرنگاری، ارسال تصویر و مستندسازی برنامه‌های پایگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به این واحد ثبت نام کنند و تمامی برنامه‌ها و جلسات پایگاه‌های خود را به نشانی سایت www.salehin.ir ارسال کنند.

captcha