ساماندهی امور فرهنگی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است
کد خبر: 1399922
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

ساماندهی امور فرهنگی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در سال‌ جاری باید امور فرهنگی ساماندهی بهتری داشته باشد و این یک عزم ملی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی روز گذشته، 6 اردیبهشت در دیدار با فرماندار اراک با تأکید بر افزایش اعتبارات عمرانی و فرهنگی در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، گفت: در سال‌ جاری باید امور فرهنگی ساماندهی بهتری داشته باشد و این یک عزم ملی و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

وی افزود: برای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در سال‌ جاری می توان با همدلی و مساعدت و کمک همه مسئولان این امر را محقق ساخت.

به گزارش ایکنا؛ مسلم پورقاسمیان، فرماندار اراک نیز در این دیدار، افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است باید برنامه‌ریزی در بخش اقتصاد به‌ویژه فرهنگ به‌گونه‌ای باشد که مطالبات ایشان محقق شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه مساجد شهر اراک باید دارای خانه عالم و خادم باشد تا روحانی دائم در مساجد استقرار پیدا کند، اظهار کرد: این امر نقش بسیار مهمی در امور فرهنگی و مدیریت مساجد توسط روحانیان دارد.

یادآور می‌شود، در این دیدار مقرر شد در سال‌ جاری جهت کمک به ساخت ساختمان دارالقرآن الکریم، مدارس صدرا و تجهیز اداره شهرستان اراک اعتباراتی در‌نظر گرفته شود.

captcha