جشن شکرگزاری ‌مهارت قرآن‌خوانی بیش از 9 هزار ‌دانش‌آموز سمنانی برگز‌ار شد
کد خبر: 1405970
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

جشن شکرگزاری ‌مهارت قرآن‌خوانی بیش از 9 هزار ‌دانش‌آموز سمنانی برگز‌ار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت بیش از 9 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی این استان در جشن شکرگزاری کسب مهارت خواندن قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، غفار محمدی، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنانروز گذشته، 21 اردیبهشت ‌در مراسم جشن شکرگزاری کسب مهارت خواندن قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان پایه سوم در شاهرود گفت: بهترین زمان برای یادگیری قرآن در دوره ابتدایی است زیرا ذهن دانش‌آموزان این دوره آمادگی لازم برای یادگیری بهتر مطالب را داراست و یادگیری قرآن در این دوره باعث نهادینه شدن آن می‌شود.

محمدی همکاری والدین را برای آموزش قرآن به دانش‌آموزان ضروری دانست و گفت: از جمله حق‌هایی که فرزندان بر والدین دارند آموزش قرآن است و امیدواریم بتوانیم همراه با والدین نسلی عامل به قرآن تربیت کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان هدف از برگزاری این جشن را آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و ایجاد خاطره‌ای شیرین از کسب مهارت خواندن قرآن عنوان کرد و گفت: بیش از 9 هزار دانش آموزان پایه سوم ابتدایی کسب مهارت خواندن قرآن را در 364 کلاس جشن گرفتند.

captcha