بررسی رابطه تمدن و معنویت از نگاه قرآن در شماره جدید هفت آسمان
کد خبر: 1411909
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

بررسی رابطه تمدن و معنویت از نگاه قرآن در شماره جدید هفت آسمان

گروه اندیشه: پنجاه و هشتمین شماره نشریه علمی ـ تخصصی «هفت آسمان»، به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی سیدابوالحسن نواب و سردبیری حمیدرضا شریعتمداری توسط دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پنجاه و هشتمین شماره نشریه علمی ـ تخصصی «هفت آسمان»، با هفت مقاله در حوزه‌های مختلف ادیان و مذاهب و گفت­‌وگویی با محمدعلی بویوک کارا در مورد جریان‌های دینی در ترکیه با ترجمه وحید ستارزاده، به همت دانشگاه ادیان و مذاهب چاپ و منتشر شد.

بنا بر این گزارش، «رابطه تمدن و معنویت از نگاه قرآن» از محمدعلی محمدی، «تفسیر قرآن منسوب به امام حسن عسکری(ع)» از مایر ام. براشر با ترجمه محمدحسن محمدی مظفر، «بررسی و نقد به رویکردهای مختلف به همزیستی ادیان» از یونس نوربخش، «اخلاق و دین؛ آیا اخلاق به دین وابسته است؟» به قلم لیندا زاگزبسکی با ترجمه امیر قربانی، از جمله مقالات این شماره هفت آسمان است.

«مفهوم‌شناسی بدعت و بدعت‌گزاران نزد عالمان شیعه و سنی» از محمدرضا ملانوری، «مروری کوتاه بر تاریخ و باورهای فرقه مرشدیه در سوریه» از دمیتری سوِروک با ترجمه محمدحسین محمدپور و سیدعلی بلندنژاد و «معرفی کتاب آتوریته معرفتی نوشته لیندا زاگزبسکی» از نعیمه پورمحمدی دیگر مقالات شماره 58 فصلنامه هفت آسمان است.

یادآور می‌شود، فصلنامه هفت آسمان به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی سیدابوالحسن نواب و سردبیری حمیدرضا شریعتمداری توسط دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر می‌شود.

captcha