ساماندهی تشکل‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی استهبان
کد خبر: 1423870
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
حجت‌الاسلام دهقانی خبر داد:

ساماندهی تشکل‌های قرآنی و هیئت‌های مذهبی استهبان

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان استهبان در تشریح فعالیت‌های این اداره در سال گذشته و جاری از ساماندهی تشکل‌های قرآنی و هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام فتح‌الله دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان استهبان امروز، 8 تیر در دیدار اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران مذهبی این شهرستان با فرماندار استهبان عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و نیز همکاری تشکلهای مذهبی فعالیتهای مناسبی درحوزه فرهنگ در شهرستان انجام می‌شود.
وی افزود: از جمله فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی موفق در شهرستان استهبان ساماندهی هیئات مذهبی، تشکلهای قرآنی و اعزام مبلغان در ایام تبلیغی که به‌صورت متمرکز و تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.
وی افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها برگزاری مراسم و مناسبتها، همکاری در امر دعوت از شخصیتهای علمی و فرهنگی استانی و کشور، آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت، فعالیت در حوزه علوم قرآنی، حمایت مالی از مؤسسات قرآنی و تشکلهای مذهبی- آموزش خانواده و سبک زندگی اسلامی و آموزش مسئولان هیئات مذهبی، مبلغان و مبلغات و احیای سنت‌های اسلامی و دینی از جمله فعالیتهای این اداره در سال گذشته و در سال جاری است.
بنا بر این گزارش، در ادامه محسن بهتری، رئیس شورای هیئات مذهبی و محمدرضا شجعان، رئیس کانون مداحان و شاعران مذهبی گزارشی از فعالیتهای انجام شده به فرماندار شهرستان ارائه کردند.
در ادامه این دیدار، محمد مهدی شرفی،‌ فرماندار استهبان نیز با بیان ارزش خدمت در عرصه معنوی و فرهنگی اظهار کرد: برای شهرستان ما افتخار بزرگی است که مجموعه‌های فرهنگی برای انجام برنامه‌ها این گونه با یکدیگر متحد ومنسجم هستند ولی شهرستان استهبان نیاز به فعالیت بیشتری دارد و مجموعه فرمانداری با توجه به نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد آمادگی کامل خود را جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی اعلام می‌دارد.

captcha