۱۰ گلزار شهید در قم ساماندهی می‌شود
کد خبر: 1435028
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
تا پایان امسال؛

۱۰ گلزار شهید در قم ساماندهی می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: تا پایان امسال کار ساماندهی ۱۰ گلزار شهید در این استان به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، سیدجواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم 11 مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 29 گلزار شهید در قم ساماندهی شده که تا پایان امسال این تعداد به 39 گلزار افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: گلزارهای شهدا نماد عزت و اقتدار و شهامت و دلیرمردی ملتی آزاده و شهادت‌طلب است، این اماکن مقدس میعادگاه عاشقان و عارفان و سند افتخار ملت ایران برای نسل‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم اضافه کرد: از جمله گلزارهایی که امسال ساماندهی آن به اتمام می‌رسد گلزار شهدای شهر کهک و دستجرد و روستاهای تاج خاتون، جوزه، طغرود، وشنوه، ونان، جریک آغاج است که اغلب 90 درصد پیشرفت داشته‌اند.

هاشمی همچنین به ساماندهی گلزار شهدای علی ابن جعفر اشاره کرد و افزود: از 30 سال گذشته تاکنون این نخستین ساماندهی است که در گلزار محوری استان با بیش از سه هزار شهید در حال انجام است.

وی بیان کرد: تاکنون در زمینه ایجاد روشنایی مناسب، ایجاد فضای سبز، سطح شیب‌دار، پله و برداشتن موانع و نرده‌ها بین قطعات اقدام شده است، 71 گلزار شهید در نقاط مختلف استان وجود دارد که تاکنون 29 گلزار ساماندهی شده و 16 گلزار در دست ساماندهی است.

captcha