ایران هرگز از اصول ‌انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند
کد خبر: 1456776
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸
امام جمعه رودان:

ایران هرگز از اصول ‌انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کند

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام تاجزاد ضمن اشاره به سخنان قاطع رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: مردم دنیا به خوبی فهمیدند، اگر مذاکرات هسته‌ای با شکست رو‌به‌رو شود مسئولیت آن بر‌عهده آمریکا و انگلیس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ھرمزگان، حجت‌الاسلام سیدمھدی تاجزاد، امام جمعه شھرستان رودان روز گذشته، 11 مهرماه در جمع نمازگزاران این شهرستان به نشست مجمع عمومی سازمان ملل و رفتار قابل قبول و قاطع رئیس جمهور در نیویورک اشاره کرد و افزود: مردم دنیا رفتار زیاده‌خواهانه انگلیس و آمریکا را دیدند و این رفتار نشان داد که سران این کشور‌ها هنوز به دور از واقعیت و در توهم به سر می‌برند.
امام جمعه رودان در ادامه  سخنان خود به وجود 35 مسجد فعال در سطح شهرستان رودان اشاره کرد و گفت: در شهر رودان که شهری یک دست شیعه است نباید چراغ هیچ مسجدی خاموش باشد.
وی به لزوم حضور یک روحانی ‌بین اعضای هیئت امنا مساجد تأکید کرد و افزود: وجود یک نفر مسلط بر احکام و اصول اسلامی برای پاسخگویی به نیاز‌های مردم و اشاعه صحیح احکام در هر مسجد ضروری است.
حجت‌الاسلام تاجزاد با توجه به تغییرات مثبت به‌وجود آمده در ستاد نماز جمعه، امام جمعه و ستاد نماز جمعه را متعلق به همه مردم و همه گروه‌ها دانست و افزود: ما مسئول پاسخگویی در قبال مردم و درگاه خداوند هستیم و برای هیچ نیت دیگری جز برای رضایت خدا کار نمی‌کنیم.
امام جمعه شهرستان رودان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش عفت در پایداری نظام خانواده پرداخت و افزود: پیامبر اسلام(ص) از ضلالت و گمراهی امت اسلامی بعد از هدایت، بروز فتنه ‌بین مسلمانان و شهوت در شکمرانی و قوای جنسی ابراز نگرانی کردند که تنها راه مقابله با این سه عامل پایبندی جامعه امروز به عفت در تمام زمینه‌ها است.
وی در پایان به اعیاد قربان و غدیر اشاره کرد و از تمام دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم درخواست کرد در آذین‌بندی محلات و برپایی چشن‌های اعیاد قربان تا غدیر حضور پررنگی داشته باشند.

captcha