تهدیدات مذهبی؛ ترفند استکبار در مقابله با اسلام
کد خبر: 2620599
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

تهدیدات مذهبی؛ ترفند استکبار در مقابله با اسلام

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: تهدیدات مذهبی ترفند استکبار جهانی در مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، در مراسم یادواره شهدا بخش نجف‌آباد و چهار شهید روستای خانداقلی که در مسجد روستای خانداقلی برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهداء موجب معنویت جامعه می‌شود، اظهار کرد: پاسداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام مهم‌ترین اقدام فرهنگی در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب و اسلام است.
وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و نقش الگویی آنان برای همه مردم افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در قالب برگزاری یادواره ها و محافل اینچنینی، امری ارزشمند بوده و باید تداوم داشته باشد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اعلام اینکه اقدامات مهندسی که از طرف امام خمینی (ره) در زمان جنگ طراحی شده بود موجب توسعه کشور شد، بیان کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با اطاعت محض از ولایت فقیه  موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی تا دندان مسلح شدند.
وی با تأکید بر اینکه هدایت پیامبر گونه امام خمینی (ره) در دوران طاغوت و هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار شد،عنوان کرد: مجاهدت در راه خدا،اطاعت از امر خدا و مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب از آرمان‌های اصلی شهدا است.
رجبی با تأکید بر اینکه در هر پست و مقامی که هستیم باید در برابر عظمت شهدا سر تعظیم فرود آوریم، بیان کرد: شهدای ما با تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر ولایت موجب شدند ما در حال حاضر در فضای آرام کشور به مردم خدمت کنیم.
وی با مقایسه ایران در طی 35 سال از پیروزی انقلاب با پیش از آن بیان کرد: در زمان طاغوت کشور ایران یک کشور وابسته به امر زورگویان بود و لی در حال حاضر به برکت وجود ولایت فقیه و خون شهیدان با عزت و اقتدار در سطح جهان شناخته شده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان عنوان کرد: عزت و هویت انقلاب اسلامی که کشوری اثر گذار در دنیا است به برکت خون شهیدان این انقلاب بدست آمده است. 
وی با اشاره به اینکه عشق به اهل بیت و داشتن روحیه استکبار ستیزی مشخصه بارز انقلاب اسلامی با ایران زمان طاغوت است، عنوان کرد: وجود رهبری و ولایت فقیه موجب عبور انقلاب اسلامی از گزندهای تند و تیز و مصونیت در برابر فتنه دشمنان شده است.
وی با اشاره به رشادت شهیدان دوران دفاع مقدس در راه دفاع از انقلاب یادآور شد: پاسداری از خون شهیدان به عنوان میراث گرانبها به عنوان گفتمان غالب در انقلاب اسلامی ایران است.

captcha