ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر در سامانه فعالیت تبلیغ مجازی/ ساماندهی مبلغان مجازی
کد خبر: 2636083
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
زین‌العابدین خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر در سامانه فعالیت تبلیغ مجازی/ ساماندهی مبلغان مجازی

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر از مبلغان جهت همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) مهدی زین‌العابدین، مدیر تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از ارائه خدمات هاستینگ به گروه‌های تبلیغی از بین طلاب فعال در فضای مجازی خبر داد.

وی گفت: هدف از ارائه خدمات هاستینگ این است که مبلغان فعال در فضای مجازی دغدغه تامین هزینه‌های سایت را نداشته باشند و بیشتر به سمت تولید محتوا حرکت کنند.

این کارشناس فضای مجازی با بیان طرح ساماندهی مبلغان در فضای مجازی افزود: با توجه به حمایت دفتر تبلیغات اسلامی برای ساماندهی مبلغان در فضای مجازی در دو عرصه فردی و گروهی، طرح‌های مختلفی از سوی نخبگان و کارشناسان فضای مجازی در کارگروه برنامه‌ریزی این اداره تهیه و به یک الگوی حمایتی مناسب منتهی شد.

وی در ادامه افزود: در زمینه تبلیغ در فضای مجازی به صورت گروهی که اولویت ما است، با فراخوان گروه‌ها و افراد از طلابی که در فضای مجازی و محیط‌های مختلف عرصه سایبری مشغول به فعالیت هستند، سعی در شناسایی و ساماندهی آنها شد.

زین‌العابدین با بیان برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی برای گروه‌های تبلیغی اظهار داشت: در ابتدا برنامه ما تعیین مدیر گروه، جانشین و اعضا است که پس از انجام مصاحبه و ارزیابی در صورت اخذ حد نصاب به مرحله ثبت گروهی می‌رسند.

وی در ادامه گفت: پس از ثبت، مدارک شناسایی و تحصیلی گرفته می‌شود و گروه‌ها تاریخچه‌ای از کارهایی که انجام داده‌اند، به همراه طرح و برنامه‌ای را که برای آینده دارند ارائه می‌دهند.

مدیر تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به خدمات در نظر گرفته شده برای گروه‌ها عنوان کرد: اولین بخش حمایت از گروه‌ها، ارائه مجوز فعالیت و حمایت از طرح‌های آنها است و پس از بررسی کارشناسان حمایت مالی و معنوی از طرح‌ها به عمل می‌آید.

وی از ثبت نام بیش از 600 نفر از مبلغان جهت همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی در فعالیت مجازی خبر داد وافزود: مبلغانی که به صورت فردی هستند در قالب طرحی به نام جنات ساماندهی می‌شوند.

captcha