بانوان مبلغ ‌نی‌ریز شناسایی و ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 2648098
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

بانوان مبلغ ‌نی‌ریز شناسایی و ساماندهی می‌شوند

گروه اجتماعی: طرح شناسایی، ساماندهی و آموزش مبلغات سنتی با همکاری مدارس علمیه الزهرا(س) و بسیج خواهران شهرستان نی‌ریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، طرح شناسایی، ساماندهی و آموزش مبلغات سنتی با همکاری مدارس علمیه الزهرا(س) و بسیج خواهران  شهرستان نی‌ریز در حال برگزاری است.
در راستای اجرای این طرح گردهمایی مبلغات سنتی با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی و مدارس علمیه الزهرا(س) نی‌ریز امروز، 8 دی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام جمعه شهرستان نی‌ریز در این گردهمایی با تأکید بر اینکه در هر کاری باید رضایت خداوند را مدنظر داشت، گفت: مبلغات که در جلسات خواهران حضور می ‌یابند باید سطح فکری خواهران را بالا برند و تلاش کنند، با مطالعه در جلسات حضور یابند و مسائل دین را با دلیل و سند برای بانوان بیان کنند و به عبارتی خوب بدانند و خوب بیان کنند.
امام جمعه نی‌ریز با تأکید بر اینکه راهی را که امام راحل و مقام معظم رهبری سفارش کرده‌اند، باید ادامه یابد، گفت:  آن شئون و عفتی که برای زن هست باید حفظ شود و آنچه که مبلغات می‌گویند باید با منبع و مأخذ باشد و تلاش کنند در کارهای خود بدآموزی نداشته و ترویج خرافه نباشد، چون دشمن از برنامه‌های غلط ما بسیار استفاده می‌کند.
بنا بر این گزارش، در ابتدای این مراسم علیرضا خدادادگی، کارشناس اداری مالی اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز گزارشی از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در خصوص شناسایی و ساماندهی مبلغات سنتی را ارائه کرد.

captcha