رونمایی از 3 اثر انقلابی در دومین شب شعر «چلچراغ»
کد خبر: 2831581
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

رونمایی از 3 اثر انقلابی در دومین شب شعر «چلچراغ»

گروه ادب: در دومین شب شعر «چلچراغ» سه کتاب با مضامین انقلابی با عناوین «کمی دورتر از فاصله‌ها»، «دردی به نام عاشقی» و «شعرهایم بوی باران می‌دهد» رونمایی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دومین شب شعر «چلچراغ» ویژه دهه مبارک فجر شب گذشته، 20 بهمن در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم شاعران پیشکسوت، طنزپرداز و دانش‌آموزان شاعر با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از مقام شامخ امام(ره) و شهدا، به شعرخوانی پرداختند.
این مراسم با همکاری دبیرستان نرجس 2 (منطقه 6)، دبیرستان فرهیختگان نو (منطقه 6) و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار شد. مصطفی محدثی خراسانی، علی‌محمد مودب، علی داوودی، علیرضا قزوه، جواد محقق، امید مهدی‌نژاد، مهدی فرج‌الهی و چندین نفر دیگر از شاعران در این مراسم حضور داشتند.
اجرای موسیقی و آوازخوانی شبیر عبیری و رونمایی از سه مجموعه شعر به نام‌های «کمی دورتر از فاصله‌ها»، «دردی به نام عاشقی» و «شعرهایم بوی باران می‌دهد» که هر سه اثر ناصر پروانی هستند، بخش‌ دیگر این شب شعر انقلابی بود.
گفتنی است نخستین شب شعر «چلچراغ» با موضوع عاشورا نیز در آذرماه 93 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شده بود که مورد استقبال دانش‌آموزان و شاعران پیشکسوت قرار گرفت.

captcha