مداحان و شاعران آئینی جهرم ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 3098012
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

مداحان و شاعران آئینی جهرم ساماندهی می‌شوند

گروه اجتماعی: مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی جهرم در تشریح فعالیت‌های شش‌ماهه اول سال جاری این کانون از ساماندهی، تشکیل و تکمیل شناسنامه حرفه‌ای مداحان و شاعران آئینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، فرشید میرزایی، مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی جهرم امروز، 17 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های شش‌ماهه اول سال جاری این کانون پرداخت گفت: نظم‌محوری و قانون‌مداری دو مؤلفه مهم است که در ابتدا همه مردم و به‌ویژه جامعه مداحان باید به آن مقید باشند.

وی افزود: برای دوری از سردر گمی و همچنین انسجام‌بخشی به فعالیت‌های اجرایی، برنامه شش‌ماهه‌ای برای کانون مداحان و شاعران آئینی جهرم تدوین شد که براساس نیازهای اولیه شهرستان اولویت‌بندی شده است.

میرزایی عنوان کرد: ساماندهی، تشکیل و تکمیل شناسنامه مداحان و شاعران‌ آئینی شهرستان، توانمندسازی مداحان و شاعران در حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف و برگزاری جلسات ماهانه آنان از اولویت‌های این برنامه شش‌ماهه است.

مسئول کانون مداحان و شاعران آئینی جهرم همچنین، از تشکیل کمیته از تشکیل کمیته پیرغلامان و دانش‌آموزی در آینده نزدیک این شهرستان خبر داد.

یادآور می‌شود، سیزدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در سال جاری به میزبانی سومین حرم اهل بیت(ع) ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

captcha