کسب رتبه سوم کهگیلویه و بویراحمد در ساماندهی زیست شخصی و شهری
کد خبر: 3107825
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
مهدی خبر داد:

کسب رتبه سوم کهگیلویه و بویراحمد در ساماندهی زیست شخصی و شهری

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات عمرانی ویژه جانبازان، گفت: این استان از رتبه سی‌ام به رتبه سوم در بحث ساماندهی و مناسب‌سازی زیست شخصی و شهری ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 فروردین‌ماه در نشست خبری با اشاره به اقدامات عمرانی ویژه جانبازان، گفت: این استان از رتبه سی‌ام به رتبه سوم در بحث ساماندهی و مناسب‌سازی زیست شخصی و شهری ارتقاء یافت.
وی با بیان اینکه در طرح پایش سلامت در سطح استان باشت مقام اول و لنده مقام آخر را دارد، افزود: این استان نیز رتبه سوم کشوری را در طرح فجر‌آفرینان کسب کرد، ضمن اینکه سهمیه استان در اجرای این طرح 210 خانوار بوده که استان بالاتر از آن سهمیه، دیدار انجام داده است.
مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خویش از دیدار و سرکشی هفت هزار و 47 مورد از خانواده‌های شاهد و ایثارگر سطح استان در سال گذشته خبر داد.
مهدی جامعه هدف طرح فجر‌آفرینان را والدین، همسر و فرزندان شاهد، خانواده جانبازان شهید، آزادگان شهید، کارمندان شهید و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب برشمرد و عنوان کرد: خوشبختانه این طرح به نحو مطلوب در استان به اجرا گذاشته شد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خویش با بیان اینکه این اداره در سطح استان هر روز کاری خویش را با خواندن یک صفحه از قرآن با ترجمه و گذری بر نهج البلاغه آغاز می‌کند، بیان کرد: این محل را عبادتگاهی می دانیم که باید با کار درست، عبادت کنیم.

captcha