گلزار شهدا در امامزادگان چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‌شوند
کد خبر: 3148277
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

گلزار شهدا در امامزادگان چهارمحال و بختیاری ساماندهی می‌شوند

گروه اجتماعی: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: گلزارهای شهدایی که در جوار امامزادگان هستند توسط سازمان اوقاف و امور خیریه ساماندهی می‎شوند.

عبدالله احمدزاده، معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: طبق تصمیمات گرفته شده در کارگروه گلزارهای شهدای استان، گلزارهای شهدای تک شهیدی، گلزار شهدای گندمان، امام قیس، نقنه که در جوار امامزادگان هستند توسط اداره اوقاف و امورخیریه و از اعتبارات شهرستانی ساماندهی خواهند شد.

وی افزود: به منظور انتقال بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در فضای معنوی امامزادگان به جوانان، لازم است با تهیه یک نماد فرهنگی شاخص نقش شهدا را به نمایش بگذاریم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: همان‌گونه که از صدر اسلام واقفین خیر اندیش با گذشتن از اموال خود آن را برای مرتفع کردن یکی از نیازهای اجتماع خود وقف می‌کردند، شهدا نیز جان خود را وقف حفاظت از میهن اسلامی کردند.

به گفته وی، یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تا ابد زنده است و جا دارد به منظور زنده نگه داشتن نام شهدا نسبت به ایجاد باقیات الصالحاتی به نام آنها اقدام شود.

captcha