دانش‌آموزان کردستانی کسب مهارت خواندن قرآن خود را جشن می‌گیرند
کد خبر: 3150451
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

دانش‌آموزان کردستانی کسب مهارت خواندن قرآن خود را جشن می‌گیرند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری جشن شکرگزاری کسب مهارت خواندن قرآن ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی استان خبر داد.

صدیقه عبدالهی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این جشن با شرکت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به منظور اجرای مطلوب برنامه ارتقای آموزش قرآن و کسب مهارت خواندن قرآن نهم اردیبهشت ماه 94 در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم در مدارس ابتدایی استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشن، آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و ایجاد خاطره ای شیرین از کسب مهارت خواندن قرآن است. 
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کردستان به مسئولان برگزاری مراسم توصیه کرد هدف اصلی این مراسم را برای دانش‌آموزان به زبان مناسب با گروه سنی ایشان تبیین کرده تا دانش‌آموزان عنوان و موضوع جشن را درک کنند.
عبدالهی از برگزاری مراسم نمادین این جشن در سطح شهرستان‌ها و مناطق با حضور مسئولین شهرستان و دست اندرکاران امر خبر داد و یادآور شد: حضور و مشارکت اولیای آنان در برگزاری این جشن موجب غنای بیشتر برنامه خواهد شد.

captcha