انتخاب چهار تیم از زنجان برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویی
کد خبر: 3307095
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

انتخاب چهار تیم از زنجان برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویی

گروه اندیشه: با پایان یافتن مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، چهار تیم از زنجان برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، مرحله فینال رقابت‌های ملی مناظره دانشجویی با حضور هشت تیم و به میزبانی سالن روزبه دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تکلیف چهار تیم صعودکننده به مسابقات منطقه‌ای مشخص شد. در این مرحله از مسابقات، ابتدا تیم باور فردا و شهید بهشتی با هم به مناظره نشستند که در نهایت تیم شهید بهشتی توانست جواز حضور در رقابت‌های منطقه‌ای را کسب کند. رقابت تیم‌های جرس و علمی‌کاربردی میراث‌فرهنگی به سود جرس به اتمام رسید تا تکلیف دومین تیم صعود کننده به این مرحله از مسابقات نیز مشخص شود.

در ادامه مرحله استانی مناظره دانشجویی، تیم پویش در برابر انجمن علمی مدیریت صنعتی (2) مغلوب شد تا از رسیدن به جمع چهار تیم باز بماند و در نهایت، تیم پردیس الزهراء (3) با برتری مقابل فرهیختگان، نام خود را به عنوان چهارمین تیم حاضر در مرحله منطقه‌ای این دوره از رقابت‌ها به ثبت رساند.

در دور بعدی نیز تیم شهید بهشتی با برتری مقابل جرس راهی فینال شد و انجمن علمی مدیریت صنعتی (2) نیز با پشت سر گذاشتن پردیس الزهرا (3) فینالیست شد. عنوان سومی را تیم جرس در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها با پیروزی مقابل پردیس الزهرا (3) از آن خود کرد و انجمن علمی مدیریت صنعتی (2) نیز در فینال این مسابقات از سد شهید بهشتی گذشت و قهرمان شد.

چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی با نشان خواجه‌نصیرالدین طوسی با هدف آشنا کردن دانشجویان با فضای نقد منصفانه و همچنین ایجاد فضای آزاداندیشی در بین اقشار دانشجو در دانشگاه‌های مهرماه امسال سراسر کشور برگزار می‌شود.

captcha