استفاده از ظرفیت دین جهت ساماندهی اوقات فراغت جوانان/ راه‌اندازی کانون جوانان پیرو ولایت
کد خبر: 3312491
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
امام جمعه لنده عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت دین جهت ساماندهی اوقات فراغت جوانان/ راه‌اندازی کانون جوانان پیرو ولایت

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام کیانی‌اصل با بیان اینکه ظرفیت دین برای ساماندهی اوقات فراغت جوانان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در زمینه پاسخ به شبهات از کارشناسان خبره دینی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل، امام جمعه شهرستان لنده روز گذشته، 18 خرداد در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل دین برای ساماندهی اوقات فراغت جوانان باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: در زمینه پاسخ به شبهات از کارشناسان خبره دینی استفاده شود.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده نیز با بیان اینکه با توجه به سرگرم شدن جوانان به فناوری‌های جدید، برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت کمی با مشکل رو به‌روست، اضافه کرد: با درگیر ساختن خانواده در برگزاری کلاس‌ها می‌توان بهترین برنامه‌ریزی را جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان تدارک دید، ضمن اینکه تفریحات سالم جوانان باید مورد توجه باشد.
بنا بر این گزارش، همچنین، سید محمدیار سپهر، کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده نیز با بیان اینکه اوقات فراغت باید نیازهای روحی و روانی جوانان را تسکین بدهد، بیان کرد: با توجه به ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد باید سعی شود کانون‌های اوقات فراغت به‌صورت مقاطع سنی مختلف برگزار شود.
بنا بر این گزارش، همچنین، نورعلی کاظمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده نیز با بیان اینکه برای ساماندهی اوقات فراغت باید کلاس‌ها و برنامه‌هایی مورد توجه قرار گیرد که در آینده جوابگوی نیاز آن‌ها باشد، آموزش خیاطی، تعمیر و نگهداری خودرو و ...در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، همچنین، محسن رحمانی‌پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لنده نیز با اشاره به اینکه اوقات فراغت جوانان باید در جهت شعار سال ساماندهی و ابتکارات و خلاقیت‌های خوبی باشد، افزود: اگر خانواده‌ها درگیر اوقات فراغت جوانان شوند راحت‌تر می‌توان این قشر را ساماندهی کرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، اسماعیل زارعی، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده نیز از وجود بیش از 23 کانون فعال فرهنگی و مذهبی خبر داد و گفت: برای هر پایگاه اعتباری بالغ بر 250 هزار تومان در نظر گرفته شده که امیدواریم این مبلغ از سوی مسئولان امر افزایش یابد.
بنا بر این گزارش، همچنین، بشیر بصیری‌فرد، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده نیز از راه‌اندازی کانون جوانان پیرو ولایت خبر داد و یادآور شد: این کانون با جذب بیش از 80 نفر در طول سال کلاس‌های را برگزار می‌کند.
بنا بر این گزارش، همچنین، علی محمدی، فرمانده سپاه ناحیه لنده نیز با بیان اینکه بصیرت‌افزایی در اوقات فراغت جوانان گنجانده شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه جوانان قشر مهم جامعه هستند باید بتوانیم با ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های اوقات فراغت آنان را جذب کرده و بصیرت لازم به آن‌ها داده شود.

captcha