برگزاری دوره بازآموزی مربیان قرائت سطح ۴ و ۵ در مؤسسه نورالمبین خر‌م‌آباد
کد خبر: 3314304
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

برگزاری دوره بازآموزی مربیان قرائت سطح ۴ و ۵ در مؤسسه نورالمبین خر‌م‌آباد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره بازآموزی مربیان قرائت سطح ۴ و ۵ امروز، ۲۵ خردادماه در مؤسسه نورالمبین خر‌م‌آباد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره بازآموزی و ارتقای سطح کیفی مربیان قرائت سطح 4 و 5 استان امروز، 25 خردادماه در مؤسسه نورالمبین خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه افرادییست که گواهینامه دوره‌های تربیت مربی این سطح را دارند و یا دارای سابقه تدریس در این رشته هستند، اظهار کرد: این دوره ویژه بانوان است که به‌منظور ساماندهی و به‌روز کردن اطلاعات مربیان در این امر برپا می‌شود.

امیدیان عنوان کرد: آئین‌نامه‌های جدید، برنامه‌های کاربردی و نحوه کلاس‌داری به این مربیان آموزش داده می‌شود و همچنین هدف از این دوره معرفی و تأیید صلاحیت مربیان متخصص برای برپایی بهتر کلاس‌های قرائت است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان دوره بازآموزی مفاهیم سطح چهار و همچنین ویژه آقایان نیز در آینده نزدکی برگزار می‌شود، تأکید کرد: این دوره‌ها پیرو تخصصی کردن دوره‌ها و بهره‌مندی از مربیان متخصص برگزار می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از این استان آمده است که جلسه مشترک  حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی خاکباز، مدیر‌کل اوقاف وامور خیریه استان لرستان، 24 خردادماه تشکیل شد.

این جلسه که در راستای تفاهم چهارجانبه ادارات اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و ارشاد اسلامی و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان به‌منظور یکسان‌سازی برنامه‌های قرآنی این نهادهای استان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

همچنین طی این جلسه مقرر شد تا جلسه‌ای با حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاونت فرهنگی اداره اوقاف استان در آیند نزدیک برگزار شود تا فضایی فراهم شود تا طرح دیگر این اداره در راستای دوری از موازی‌کاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مؤسسات استان در اختیار اتحادیه لرستان قرار گیرد.

captcha