اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش «اقتدارملی؛ همدلی و هم زبانی دولت و ملت»
کد خبر: 3323905
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

اعلام فراخوان ارسال مقاله به همایش «اقتدارملی؛ همدلی و هم زبانی دولت و ملت»

گروه سیاسی: مسئول حوزه بسیج اساتید و نخبگان مرکز بسیج طلاب وروحانیون خراسان رضوی عنوان کرد: همایش اقتدار ملی، همدلی و هم زبانی دولت و ملت به منظور افزایش قدرت و اقتدار ملی در سایه همدلی و هم زبانی برگزار می‌شود.

سیدهاشم موسوی، مسئول حوزه بسیج اساتید و نخبگان مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ابراز کرد: مرکز تحقیقات راهبردی فرماندهی کل قوا در نظر دارد همایشی را تحت عنوان اقتدار ملی، همدلی و هم زبانی دولت و ملت به منظور افزایش قدرت و اقتدار ملی در سایه همدلی و هم زبانی برگزار کند.

وی افزود: مفاهیم و مبانی نظری با محوریت مفهوم‌شناسی دولت و ملت، مفهوم شناسی اقتدار ملی، مبانی اسلامی رابطه دولت و ملت، تحلیل گفتمان همدلی و هم زبانی دولت و ملت، دولت و ملت و اقتدار ملی با محوریت هویت و اقتدار ملی، رفتار شهروندی، قانون مداری و اقتدار ملی، عدالت اجتماعی و اقتدار ملی از جمله محورهاو ریز محورهای این همایش است.

موسوی مردم سالاری دینی و اقتدار ملی، خدمت دولت، حمایت و نظارت ملت و اقتدار ملی، بسیج همگانی و اقتدار ملی، ابعاد و الزامات همدلی و هم زبانی دولت و ملت با محوریت حکمرانی خوب و کارآمدی نظام، مقبولیت و رضایت‌مندی مردم، سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی، بهبود فضای کسب و کار را از دیگر محورها برشمرد.

وی گفت: اقتدار نیروهای مسلح، دفاع همه‌جانبه و امنیت پایدار، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و موانع و چالش‌های همدلی و هم زبانی دولت و ملت با محوریت مفاسد اقتصادی و سیاسی، تبعیض و نابرابری، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، ناکارآمدی و توسعه نیافتگی و شکاف‌های اجتماعی و فرهنگی از این محورهای این همایش است.

مسئول حوزه بسیج اساتید و نخبگان مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی مهلت ارسال مقالات را 15 مردادماه دانست و ابراز کرد: زمان برگزاری همایش دهه اول شهریورماه 94 عنوان شده است، از همین رو کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های 37312595-051 و موسی‌الرضا حیدری 09157036627 امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس خراسان رضوی، مشهد مقدس، خیابان آیت‌الله عبادی 73، بلوار فاطمیه، نبش فاطمیه 25 مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی، حوزه اساتید و نخبگان ارسال کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صدیقه احمدی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۷
0
0
باسلام می خواستم بدونم مهلت ارسال مقاله تمدید نمی شه
captcha