استفاده از سرفصل فرهنگی ادارات برای ساماندهی گلزار شهدا
کد خبر: 3328513
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
خجسته‌پور بیان کرد:

استفاده از سرفصل فرهنگی ادارات برای ساماندهی گلزار شهدا

گروه اجتماعی: فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اهمیت ساماندهی گلزار شهدا به‌ویژه در خرم‌آباد، بیان کرد: از بودجه فرهنگی و سرفصل فرهنگی ادارات نیز باید در راستای ساماندهی گلزار شهدا استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، فرماندار خرم‌آباد ظهر امروز، 24 تیرماه در جلسه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد، ضمن تبریک پیروزی در توافقات هسته‌ای، گفت: موضوعات مدنظر این جلسه ساماندهی گلزار شهدای خرم‌آباد و مسیرهای بزرگراه است.
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی گلزار شهدا به‌ویژه در خرم‌آباد، افزود: از بودجه فرهنگی و سرفصل فرهنگی ادارات نیز باید در این راستا استفاده کنیم.

فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: برگزاری جلسه‌ای توسط بخشدار بیرانوند نیز با نماینده فرماندار، نمایندگان بنیاد شهید، راه و شهرسازی و پروژه راه آهن در این بخش در راستای پیگیری ساماندهی گلزار شهدا لازم است.
وی گفت: مکاتبه‌ای با شهرداری در جهت عملی کردن تعهدات شهرداری در بخش آرامستان‌ها انجام می‌دهیم چراکه به‌دلیل نبود ثبات در مدیریت شهرداری معمولاً مدیران جدید از مصوبات قبل بی‌اطلاع هستند.
خجسته‌پور تصریح کرد: بخشدارها و دهیارها در راستای دستیابی به آمار و اطلاعات صحیح مزارهای شهدای استان نیز باید همکاری لازم را انجام دهند و آمار صحیح را جمع‌آوری کنند.

captcha