تقویت روابط بین‌الملل و بیمه شدن نظام، نتیجه حاصل شده از راه شهداست
کد خبر: 3332156
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

تقویت روابط بین‌الملل و بیمه شدن نظام، نتیجه حاصل شده از راه شهداست

گروه اجتماعی: استاندار چهارمحال و بختیاری تقویت روابط بین‌الملل و بیمه شدن جمهوری اسلامی را نتیجه حاصل شده از راه شهدا و قدرت خون آن‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌‏المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز، 31 تیرماه در نشست برنامه‌ریزی کنگره شهدای استان، برگزاری این کنگره را نماد عینی همدلی و همزبانی دانست که تمام دستگاه‌ها و مسئولان استان برای ایجاد تحول عظیم و ادامه راه شهدا دست به دست یکدیگر داده‌اند.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا کاری ارزشمند و حماسی خواهد بود که تا کنون طبق روال قانونی، منطقی و انقلابی پیش رفته است.

سلیمانی تأکید کرد: بحث شهدا و خانواده‌هایشان نباید سیاسی شود و در همین زمینه جهت‌گیری‌های سیاسی و عملکرد سلیقه‌ای نباید صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: نتایج دفاع مقدس به حفظ نظام و مرزها محدود نمی‌شود بلکه روحیه جهادی مدیران و آحاد مردم در هر زمان نتیجه خون شهدا و ثمره هشت سال دفاع مقدس است.

استاندار همچنین، تقویت روابط بین‌الملل و بیمه شدن جمهوری اسلامی را نتجه حاصل شده از راه شهدا و قدرت خون آن‌ها دانست و تأکید کرد: ما باید حافظ خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات اداری باید در اختیار کنگره قرار بگیرد گفت: امیدواریم این همدلی بین دستگاه‌ها قوی‌تر پیش رود و این کنگره یکی از معتبرترین کنگره‌ها در کشور شود.

سلیمانی با اشاره به افزایش بودجه فرهنگی در استان تصریح کرد: اگر تمام این بودجه در اختیار کنگره قرار گیردف باز هم پاسخگو نیست و می‌طلبد تمام دستگاه‌ها با ارائه تجهیزات و امکانات خود در برگزاری هرچه بهتر کنگره همکاری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نتایج کار ما باید در تاریخ ثبت شود و این کنگره به یکی از کنگره‌های سرآمد کشور تبدیل شود.

captcha