برگزاری جشنواره و نمایشگاه فرهنگی سازمانهای مردم نهاد در آذربایجان غربی
کد خبر: 3335817
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

برگزاری جشنواره و نمایشگاه فرهنگی سازمانهای مردم نهاد در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: جشنواره و نمایشگاه فرهنگی سازمانهای مردم نهاد در آذربایجان غربی مهر ماه سالجاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، هوشنگ عطاپور صبح امروز، پنجم مردادماه در سومین جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره و نمایشگاه گفت: نمایشگاه فرهنگی توانمندیها و فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد، مهر ماه امسال با هدف آشنایی بیشتر مردم با سازمانهای مردم نهاد و فعالیت های آنان و آشنایی بیش از پیش این سازمانها با هم برگزار می شود.

وی به اهمیت تشکیل و فعالیت سازمانهای مردم نهاد پرداخت و افزود: حضور سازمانهای مردم نهاد در کنار دولت می تواند در خیلی از موارد تاثیرگذار و نقش مهمی در سطح جامعه ایفا نماید لذا تلاش دولت در راستای افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از تمام ایده ها است، چرا که بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه به راحتی توسط سازمانهای مردم نهاد قابل حل است.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری به برنامه ریزی در راستای جذب جوانان به سازمانهای مردم نهاد اشاره نمود و ادامه داد: برگزاری جشنواره ها و نمایشگاههای سازمانهای مردم نهاد گام مهمی در راستای آشنایی با اهداف و دستاوردها و فعالیت های سازمانهای مردم نهاد است.

captcha