ولی فقیه محور وحدت جامعه است
کد خبر: 3339754
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
امام جمعه شهرضا:

ولی فقیه محور وحدت جامعه است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا گفت: همه ارکان و عناصر کشور وظیفه دارند با تبعیت از ولی فقیه به عنوان محور وحدت جامعه، در خدمت رسانی صادقانه به مردم بکوشند و از مواضع و حقوق ملت ایران دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا،  اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را بی اساس و نا مشخص دانست و اظهارکرد: این سخنان بی اساس تاثیری در پایداری ملت ایران در دفاع از حقوق و مواضع خود ندارد.
وی در ادامه با اشاره به تشییع پیکر شهدای غواص در شهرستان شهرضا افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و امام راحل (ره) کمترین خدمتی است که می توان به این بزرگان انجام داد.
امام جمعه شهرضا ولایتمداری را مهم ترین پیام شهدا دانست و بیان کرد: در حالی که شهدا با نثار خون خود از تمامی ارزش های دینی و انقلابی دفاع کردند،  در این زمان برخی افراد به دنبال رقابت برای تصاحب مناصب مادی و دنیوی هستند.
وی خاطرنشان کرد: همه ارکان و عناصر کشور وظیفه دارند با تبعیت از ولی فقیه به عنوان محور وحدت جامعه، در خدمت رسانی صادقانه به مردم بکوشند و از مواضع و حقوق ملت ایران دفاع کنند.
حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خدمات این امام همام را سبب تشکیل مبانی تفکر شیعه دانست و تصریح کرد: تربیت شاگران مومن،  متعهد و دانشمند بزرگترین خدمت این امام بزرگوار بود که سبب حفظ احادیث و فرهنگ تشیع در طول تاریخ شده است.

captcha