ساماندهی گلزار شهدا؛ اقدامی مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ‌
کد خبر: 3354174
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
مدیرکل بنیادشهید قم اظهار کرد:

ساماندهی گلزار شهدا؛ اقدامی مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ‌

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم اقدامی مؤثر در راستای ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، سردار سید‌جواد هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم امروز، 8 شهریور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: روند ساماندهی گلزارهای شهدا در قم خوشبختانه موجبات رضایت و خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان ملی و استانی را فراهم کرده است.

وی تأکید کرد: تحولات صورت گرفته در ساماندهی گلزارهای شهدا این امامزادگان عشق و میعادگاه عاشقان و عارفان با ایجاد فضایی مطلوب و در شأن با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند بین نسل‌های انقلاب با شهدا، موجبات خشنودی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسوولان ملی و استانی را در بازدیدهایی که از گلزارهای شهدای قم داشته اند، فراهم نموده است.

وی تعداد گلزارهای شهدا را 70 گلزار ذکر و تاکید کرد: گلزار علی بن جعفر (ع) با بیش از 3000مزار، گلزار شیخان با 700مزار شهید و گلزار امامزاده ابراهیم (ع) قم، با  393 مزار شهید جزء سه گلزار محوری استان هستند.

همچنین وزیر دادگستری در جریان سفراخیر به استان قم ضمن دیدار با دو خانواده معظم شهیدان آقا‌محمدی و احمدی و بازدید از گلزار شهدای امامزاده ابراهیم‌(ع) قم از روند ساماندهی گلزار شهدای قم ابراز خرسندی کرد و تحولات صورت گرفته در گلزارهای استان را مثبت دانست و تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی و عظیم و ارزشمند کشور هستند، وظیفه ما پیروی از راه و مسیر شهدا است.

captcha