شب شعر «غدیر» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3374653
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
با حضور شاعران پیشکسوت؛

شب شعر «غدیر» در اصفهان برگزار می‌شود

گروه هنر: مدیر مؤسسه تحقیقات نشر معارف اهل بیت(ع)اصفهان از برگزاری شب شعر «غدیر» با حضور شاعران برجسته کشوری خبر داد.

رضازاده، مدیر مؤسسه تحقیقات نشرمعارف اهل بیت‌(ع) در اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: سه ماه قبل دبیرخانه شب شعر غدیر از سوی این مؤسسه در اصفهان تشکیل و فراخوان ارسال آثار به این دبیرخانه نیز منتشر شد.
وی با بیان اینکه در طول این سه ماه بیش از 200 شعر با موضوع غدیر و ولایت به این دبیرخانه ارسال شده است، گفت: انجمن شاعران اصفهان به‌عنوان هیئت داوران با بررسی این آثار، هفت اثر برتر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کردند. 
مدیر مؤسسه تحقیقات نشرمعارف اهل بیت(ع) اصفهان بیان کرد: استادان صائم کاشانی، صائد اصفهانی، شیرانی (سخا)، شاهزیدی (خروش)، قدسی و ناصحی؛ شاعران مطرح و پیشکسوتی هستند که آثار آن‌ها برگزیده شده است و در شعب شعر غدیر به قرائت آن‌ها خواهند پرداخت.
رضازاده بیان کرد: این هفت شاعر پیشکسوت در شب شعر غدیر علاوه بر اهدای لوح تقدیر، نشان ولایت نیز دریافت خواهند  کرد.
وی با بیان اینکه شب شعر غدیر در شام‌گاه پنجشنبه، 9 مهرماه در محل مؤسسه تحقیقات نشرمعارف اهل بیت(ع) اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: در صبح روز عید غدیر نیز مراسم خطبه‌خوانی عید غدیر توسط «شیخ احمدرضا آقادادی» در محل این مؤسسه برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، مؤسسه تحقیقات نشرمعارف اهل بیت(ع) اصفهان در سال 1381 با هدف ترویج فرهنگ ومعارف اهل بیت(ع) تشکیل شد که اکنون عمده فعالیت‌های این مؤسسه از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.

captcha