برگزاری شب​های شعرخوانی غدیر در کانون​های مساجد شوش
کد خبر: 3377829
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

برگزاری شب​های شعرخوانی غدیر در کانون​های مساجد شوش

گروه اجتماعی: به مناسبت ایام عید غدیر، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، شب​های شعر ولایت برگزار می​کنند.

کریم ستاوی، مدیر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان شوش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: روز گذشته 10 مهرماه و همزمان با عید غدیر، شب شعر «میثاق  با ولایت» به زبان عربی در کانون الهادی مسجد امام هادی(ع) شوش برگزار شد.

وی اظهار کرد: همین مراسم در آرامگاه دعبل خزاعی شاعر اهل‌بیت(ع) نیز برگزار شد. کانون مهدویت مسجد امام جعفرصادق(ع) و کانون اهل‌بیت(ع) به همراه دو کانون میثاق و شهدای میثم تمار نیز شامگاه امروز شنبه 11 مهرماه مراسم جشن و شعرخوانی به این مناسبت برگزار خواهند کرد.

ستاوی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام عید غدیر خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی «ایوان نجف» و مسابقه کتبی خطبه غدیریه از دیگر برنامه‌هایی است که بین کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد تا پایان مهر برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان شوش افزود: همچنین به مناسبت این ایام، کانون مهدویت مسجد امام هادی(ع) مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع ولایت حضرت علی(ع) و غدیر از منظر اهل​ سنت و شیعه برگزار کرده است. مهلت ارسال آثار 21 مهر اعلام شده است.

وی همچنین از برگزاری شب​های شعرخوانی و اجرای نمایش توسط کانون​های فرهنگی ـ هنری عترت، کوثر، معرفت و فتح‌المبین به مناسبت عید غدیر در مساجد شوش خبر داد.

captcha