برگزاری مرحله منطقه‌ای سی و پنجمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا در تهران
کد خبر: 3421671
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

برگزاری مرحله منطقه‌ای سی و پنجمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا در تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله منطقه‌ای سی و پنجمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا استان‌های تهران، قم، قزوین و کاشان به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: مرحله منطقه‌ای سی و پنجمین مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا استان‌های تهران، قم، قزوین و کاشان به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه امروز، 9 آبان‌ماه از ساعت 8:30 آغاز شد، ادامه داد: متسابقان از یگان‌های مربوطه در مرکز آموزش و پشتیبانی لویزان در رشته‌های حفظ کل و حفظ اجزاء 3، 5، 10، 15و 20، قرائت به روش تحقیق و ترتیل، اذان و مفاهیم در دو بخش شفاهی و کتبی باهم به رقابت می‌پردازند.

کشتگر بیان کرد: از برنامه‌هایی که طی برپایی مرحله مقدماتی مسابقات اجرا می‌شود حضور استاد راهنماییست که پس از تلاوت مرتلان و قاریان و ارائه محفوظات حافظان در مسابقات به ارائه نکات آموزشی می‌پردازند.

مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: منتخبان در این مرحله از مسابقات به مرحله سراسری نیروی زمینی که 30 آبان‌ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha