تشکیل نشست مسئولان شعب و مدیران داخلی بیت‌الاحزان
کد خبر: 3444213
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
۲۸ تا۳۰ آبان انجام می‌گیرد؛

تشکیل نشست مسئولان شعب و مدیران داخلی بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست مسئولان منطقه‌ای و مدیران داخلی شعب بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ۲۸ تا ۳۰ آبان‌ماه در مشهد مقدس تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نشست مسئولان منطقه‌ای و شعب و مدیران داخلی اواخر آبان‌ماه تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به زمان برپایی هرکدام به تفکیک، عنوان کرد: 28 آبان‌ماه نشست ماهانه مسئولان منطقه‌ای و 29 و 30 آبان‌ماه نشست مسئولان شعب و مدیران داخلی به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

شاهسونی با اشاره به اینکه تاکنون 25 منطقه داریم، اظهار کرد: شعبه‌ها را منطقه‌بندی کرده‌ایم که طی آن چند شعبه زیر نظر یک مسئول منطقه‌است که به صورت ماهانه با آن مسئولان به‌دلیل دریافت گزارش از فعالیت آنها، بررسی موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای ارتقای فعالیت‌های قرآنی جلساتی تشکیل می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با تأکید بر اینکه حدود 147 شعبه در سراسر کشور به صورت فعال راه‌اندازی کرده‌ایم که مشغول برپایی دوره‌هایی هستیم، اضافه کرد: همچنین حدود 300 مسئول و مدیر داخلی طی 29 و 30 آبان‌ماه گردهم می‌آیند.

وی افزود: چشم‌اندازی فعالیت‌‌های بیت‌الاحزان در افق 1400 هجری شمسی و برنامه‌ریز فعالیت‌های بیت‌الاحزان از امسال تا شش سال آینده  و راه‌اندازی و تأسیس چه تعداد شعبه و مدرسه شبانه‌روزی و تربیت چه تعداد حافظان کل از جمله مواردیست که در این جلسه بیان می‌شود.

شاهسونی عنوان کرد: همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های اقتصادی بیت‌الاحزان برای رسیدن به خودکفایی از دیگر مواردیست که به آن پرداخته می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به طرح «قرآن فراتر از مرزها»، تصریح کرد: هنوز اقدام عملیاتی در این باره انجام نگرفته است با توجه به اینکه ثبت نام و استقبال مطلوبی از این طرح شده است لذا طی این جلسه در خصوص نحوه اجرا شدن طرح بحث و تبادل نظر انجام می‌شود.

captcha