جوانان با حضور در مساجد مراقب تهدیدات دشمن باشند
کد خبر: 3456329
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴

جوانان با حضور در مساجد مراقب تهدیدات دشمن باشند

گروه اجتماعی: امام‌جمعه شهر بلوک گفت: امروز دنیای غرب در تلاش است که حضور مردم را در مساجد و نماز جماعات و جمعه و همچنین، در مراسم مذهبی کمرنگ جلوه دهد و جوانان و صاحبان امر با حضور در مساجد باید بیشتر مراقب تهدیدات دشمن باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین نوزایی، امام‌جمعه شهر بلوک دیروز، 2 آذر‌ماه در حاشیه معرفی امام جماعت روستای حسین‌آباد شهر بلوک، با تأکید بر اهمیت نماز به‌ویژه نماز جماعت گفت: هر رکعت نماز جماعت برابر با 25 رکعت نماز فرادا است، لذا باید به نماز جماعت اهمیت فراوان داد.
وی افزود: عمر بزرگترین سرمایه انسان است و باید همه وجود انسان برای رضای خدا باشد و یکی از گروه‌هایی که فردای قیامت بدون حساب وارد بهشت می‌شوند، کسانی هستند که در مساجد حضور دارند.
امام‌جمعه بلوک عنوان کرد: امروز دنیای غرب در تلاش است که حضور مردم را در مساجد و نماز جماعات و جمعه و همچنین در مراسم مذهبی کمرنگ جلوه دهد و جوانان و صاحبان امر با حضور درمساجد باید بیشتر مراقب تهدیدات دشمن باشند.
نوزایی بیان کرد: مردم روستای حسین‌آباد در زمینه‌های فرهنگی بسیار فعال هستند و باید همه مردم و دست‌اندرکاران این روستا دست به دست هم بدهند و امام جماعت این روستا را در کارهای فرهنگی یاری دهند.
وی تصریح کرد: باید با کمک متولیان فرهنگ به‌ زودی در تمام مساجد بخش اسماعیلی شاهد حضور روحانیان به صورت دائم باشیم.
حجت‌الاسلام فرهاد اسفندیاری، مسئول طرح هجرت شهرستان جیرفت نیز با اشاره به اینکه زینت مسجد حضور مردم است خواستار همکاری مردم در این راستا شد.

captcha