محفل شب شعر انقلاب در ابوموسی برگزار شد
کد خبر: 3473428
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

محفل شب شعر انقلاب در ابوموسی برگزار شد

گروه اجتماعی: محفل ادبی شب شعر انقلاب به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان ابوموسی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، محفل ادبی شب شعر انقلاب دیروز، 17 بهمن‌ماه به‌مناسبت دهه فجر و پیروزی امت اسلامی بر طاغوتیان در شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین شیرزاد حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی ظرفیت شاعران شهرستان ابوموسی را بسیار عالی ارزیابی و اظهار کرد: شاعران شهرستان بسیار خوب مستعد و ولایی هستند و همواره سعی و همتشان مصروف این مقوله شده که در خط ولایت و رهبری باشند و این موضوع را سنگینی و طمطراق شعر این بزرگواران به نمایش می‌گذارد.
وی در ادامه سخنان خود محیط اجتماعی شهرستان ابوموسی را نیز به‌گونه‌ای مستعد و آماده سرایش شعر ولایی و انقلابی و اشعاری از  این دست دانست.
حسنی زمینه علمی و تحصیلات آکادمیک این شاعران را در قوت اشعار این شاعران مؤثر دانست و بیان کرد: خدا را شاکریم که شاعران این شهرستان دارای تحصیلات ادبی و دانشگاهی هستند و این موضوع به قوت شعر آنان کمک می‌کند.
در ادامه مراسم، شاعران به قرائت شعر خود پرداختند و در پایان مراسم نیز از طرف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به رسم یادبود لوح سپاس و هدیه‌ای به آنان اهدا شد.
captcha