افتتاح جشنواره منطقه‌ای قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش خوزستان در هفتكل
کد خبر: 3479720
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

افتتاح جشنواره منطقه‌ای قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش خوزستان در هفتكل

گروه فعالیت‌های قرآنی: سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در قطب یک به میزبانی شهرستان هفتکل آغاز بكار كرد.

عبدالرضا خلیلوند، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتکل در گفت‌وگو باخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از خوزستان، با بیان اینکهروز گذشته دهم اسفندماه مراسم افتتاحيهسیزدهمین دوره جشنواره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان (قطب يك) در اين شهرستان برگزار شد، گفت: مراسم استقبال گل‌های قرآنی صبح دیروز از درب کانون فجر شهرستان هفتکل به سمت محل برگزاری مسابقات با عبور از دروازه قرآن و گل‌افشانی انجام شد. حضور اقشار مختلف مردم شهرستان هفتکل و خانواده شهدا در این مراسم نيز چشمگیر بود.

وی ادامه داد: حمل پلاکارد‌های خیرمقدم و شعارهای قرآنی توسط دانش‌آموزان شهرستان هفتکل، پخش سرودهای قرآنی از برنامه‌های جالب توجه مراسم استقبال بوده است.

خلیلوند با بيان اینکه مراسم افتتاحیه ساعت 11 آغاز شد، گفت: در این مراسم آیت‌الله عباس کعبی، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در موضوع اهمیت قرآن و فعالیت‌های قرآنی و اهمیت کار دانش‌آموزان و حضورشان در مسابقات قرآن به ایراد سخن پرداخت. در ادامه محسن بیرانوند فرماندار شهرستان هفتکل به 750 متسابق قرآنی، داوران و هیأت همراه کاروان‌های قرآنی خیرمقدم گفت.

وی در ادامه از پخش کلیپ با موضوع مجموعه‌ فعالیت‌های انجام شده پیش از مسابقه و اجرای تواشیح توسط گروه دارالقرآن گل نرگس شهرستان هفتکل خبر داد و گفت: در روز اول این جشنواره در بخش دختران پایه‌های هشتم، نهم، متوسطه اول و سوم و چهارم متوسطه دوم، و در روز دوم پایه‌های هفتم و دوم متوسطه در 9 رشته به رقابت پرداختند که توسط 29 نفر داوری شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان هفتکل اعلام کرد: در مراسم اختتامیه که عصر امروز برگزار خواهد شد از 145 برگزیده قرآنی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل مي‌شود.


captcha