«کاروان آفتاب» در جوار خورشید هشتم به حرکت درمی‌آید
کد خبر: 3489706
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

«کاروان آفتاب» در جوار خورشید هشتم به حرکت درمی‌آید

گروه هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه «کاروان آفتاب» دستاوردهای جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سیدسعید سرابی افزود: نمایشگاه «کاروان آفتاب» از برنامه‌های چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در دهه کرامت در مشهد برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای سیزده ساله و آثار فرهنگی و هنری این جشنواره در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت در جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که برگزاری آن از مشهد آغاز شد باید بستری فراهم شود که جلوه‌ای از فرهنگ رضوی متبلور در آثار این جشنواره در معرض دید مردم قرار گیرد و ما بر همین اساس نیازمند ایجاد شور و شعف در دهه کرامت هستیم تا مخاطبان در بستری مناسب ارتباط مستقیم با جشنواره برقرار کنند.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این نمایشگاه آثار تولیدی جشنواره، آثار فرهیختگان و هنرمندان و آثار سفارشی فاخر به نمایش گذاشته خواهد شد،جلسات اولیه این نمایشگاه برگزار شده است و در حال برنامه‌ریزی است.
سرابی عنوان کرد: منتظر این نمایشگاه باشکوه در مشهد هستیم و با توجه به این که این نمایشگاه در تابستان برگزار می‌شود و زائران زیادی در مشهد حضور دارند پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این نمایشگاه شود.
captcha