افزایش زمان فیلم‌برداری فیلم «خانم سادات» در مشهد
کد خبر: 3498474
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

افزایش زمان فیلم‌برداری فیلم «خانم سادات» در مشهد

گروه هنر: فیلم‌برداری فیلم سینمایی «خانم سادات» که قرار بود تا 24 اردیبهشت در مشهد به پایان برسد، به دلیل نیاز به فیلمبرداری مجدد بعضی از سکانس‌ها تا 10 روز دیگر به تعویق افتاد.

مریم ابراهیم‌وند، کارگردان فیلم سینمایی «خانم سادات» در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از تکرار فیلمبرداری در بخشی از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «خانم سادات» در مشهد خبر داد و گفت: قرار بود فیلمبرداری تا 24 اردیبهشت پایان یابد اما به دلیل نیاز به فیلمبرداری مجدد بعضی سکانس‌ها، مدت بیشتری در مشهد حضور داریم.
وی با بیان اینکه تکرار بخشی از لوکیشن‌ها در مشهد، از جمله حرم امام رضا(ع) تا 10 روز دیگر در مشهد ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: لوکیشن‌هایی چون، حج و زیارت، حرم رضوی، فرودگاه از جمله صحنه‌های فیلم‌برداری شده در مشهد به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه لانگ شات و سکانس‌های مربوط به مؤسسه قرآنی و حرم امام رضا(ع) مانده است، در خصوص سکانس‌های فیلم‌برداری شده در مشهد، افزود: یکی از سکانس‌ها در حرم رضوی بود که گرفته شد، سکانس فرودگاه دومین سکانس در مشهد است و زمانی را روایت می‌کند که حاج محسن از سفر مالزی برمی‌گردد و به پیشوازش می‌آیند.
ابراهیم‌وند با اشاره به اینکه اولین سکانس‌های فیلم خیابان‌های شهر مشهد و سازمان حج و زیارت است، ادامه داد: در حج و زیارت تصویری که از خانواده شهید گرفته شد مربوط به زمانی است که متوجه این فاجعه می‌شوند و به بعثه رهبری و حج و زیارت مراجعه می‌کنند برای اینکه خبری از جان‌باختگان فاجعه منا بگیرند.
captcha