برگزاری شب‌های شعر حوضخانه با حضور شاعران اصفهانی
کد خبر: 3524379
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

برگزاری شب‌های شعر حوضخانه با حضور شاعران اصفهانی

گروه هنر: ویژه‌برنامه «شب‌های شعر حوضخانه» با حضور شاعران اصفهانی، هر دو هفته یک‌بار از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، محفل شاعرانه «شب‌های شعر حوضخانه» که نخستین جلسه آن چهارشنبه اخیر  با استقبال قابل توجه جوانان علاقمند به شعر و شاعری اصفهان در حوضخانه الغدیر برگزار شد، محفلی برای گردهمایی شاعران اصفهان است. 
شب‌های شعر حوضخانه از سوی دفتر تخصصی ادبیات و زبان و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و به درخواست شاعران اصفهانی برنامه‌ریزی شده که در نخستین جلسه خود با استقبال قابل توجهی روبرو شد.
الهه رضایی، رئیس دفتر تخصصی ادبیات و زبان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان پیرامون اجرای شب‌های شعر حوضخانه، اظهار داشت: محفل شب‌های شعر حوضخانه دو هفته یکبار از ساعت 18:30 در حوضخانه مرکزی مجموعه باغ غدیر برگزار می‌شودو هدف از برگزاری این محفل جمع کردن همه شاعران اصفهانی با هر سبک شعری و در هر سنی است تا بتوانند با حضور در برنامه، شعر خود را ارائه دهند.
وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع شعرخوانی در شهر اصفهان افزود: به نظر بنده شاعران باید پیش از ارائه شعر خود در این محفل شعر‌ مورد نظر خود را به دفتر دبیرخانه ارائه کنند و پس از بررسی‌های فنی و اخلاقی، وی شعر خود را برای حاضران می‌خواند. 
اصفهان که در حوزه شعر و ادبیات خود دارای سبکی فاخر است، تا ماه‌ها پیش از نبود محافل شعرخوانی رنج می‌برد اما امروز با برگزاری محفل شعرخوانی حوضخانه، زمینه ارائه آثار هنرمندان اصفهانی، بیش از گذشته فراهم شده است که در شهریورماه میزبان شاعران و ادیب دوستان خواهد بود.

captcha