ارائه 10 هزار نسخه از «سقای آب و ادب» سیدمهدی شجاعی در کتابفروشی‌ها
کد خبر: 3535466
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

ارائه 10 هزار نسخه از «سقای آب و ادب» سیدمهدی شجاعی در کتابفروشی‌ها

گروه ادب: 10 هزار نسخه از کتاب «سقای آب و ادب» اثر سیدمهدی شجاعی در ششمین پویش کتابخوانی «روشنا» به کتابفروشی‌ها رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از سایت پویش مطالعاتی روشنا، 10 هزار نسخه از کتاب «سقای آب و ادب» اثر سیدمهدی شجاعی در قالب پویش کتابخوانی «روشنا» و با کاهش قیمت هفت هزار و پانصد تومان راهی بازار کتاب شده است. این اثر که در انتهای آن اثری متفاوت با آثار قبلی خود معرفی شده، رمان و روایتی متفاوت از زندگانی حضرت عباس(ع) است.
این کتاب شامل 10 فصل و 264 صفحه است که عناوین فصل‌ها عبارتند از: «عباسِ علی»، «عباسِ ام‌البنین»، «عباسِ عباس»، «عباسِ سکینه»، «عباسِ مواسات»، «عباسِ زینب»، «عباسِ ادب»، «عباسِ حسین»، «عباسِ فرشتگان» و «عباسِ فاطمه».
نویسنده براساس مستندات تاریخی، به روایت زندگی حضرت عباس(ع) می‌پردازد؛ اما در فصل نهم، شیوه‌ای جدید را پیش می‌گیرد و روایتی متفاوت را با مضامینی نو از شخصیت حضرت عباس بن علی(ع) ارائه می‌دهد.
یادآور می‌شود، ششمین پویش کتابخوانی «روشنا» با محوریت سه کتاب آغاز شده است که «رحمت واسعه» اشارات مرحوم آیت‌الله بهجت در باب امام حسین(ع) و «بچه‌های عاشورا» برای کودکان اثر طاهره ایبد دو کتاب دیگر این دوره پویش مطالعاتی روشنا هستند.
در این دوره از پویش، دبیرخانه به صورت هفتگی به شرکت‌کنندگان، جوایزی را اهدا خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه تهیه کتاب‌ها به سایت rushana.ir مراجعه کنید.
captcha