شب شعر امام سجاد(ع) در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3540047
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

شب شعر امام سجاد(ع) در زاهدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت زین العابدین(ع) و سید المتقین، شب شعر امام سجاد(ع) دوشنبه، 3 آبان با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی و شعرخوانی شاعران برتر استان در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت زین العابدین و سید المتقین، شب شعر امام سجاد(ع) دوشنبه، 3 آبان در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: در این مراسم که با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود، جمعی از هنرمندان و شاعران برتر استان شعرخوانی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه شب شعر امام سجاد(ع) از ویژه برنامه‌های ستاد عالی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است، اظهار کرد: نفرات برگزیده مرحله استانی، علاوه بر دریافت هدایایی به رسم یادبود، به کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که در هرمزگان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
پودینه بیان کرد: ترویج و توجه به زوایای مختلف سیره امام سجاد(ع) از دیدگاه اصحاب فکر، اندیشه و قلم در قالب شعر، شناسایی و معرفی شاعران جوان و نوجوان کانون های فرهنگی مساجد و تجلیل از شاعران که با گویش های محلی نسبت به سرودن اشعار و ترویج فضایل امام سجاد(ع) و فرهنگ بومی گام بر می دارند از جمله اهداف برگزاری این شب شعر است.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان افزود: این مراسم 3 آبان‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در مسجد امام حسین(ع) واقع در بلوار جمهوری زاهدان برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۲
0
0
هدف از برگزاری مراسم ترویج فضایل امام سجاد(ع) و فرهنگ بومی به مخاطبان است
captcha