برگزاری شب شعر «لاله‌های بیداری» در مشهد
کد خبر: 3541879
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
ریحانی خبر داد:

برگزاری شب شعر «لاله‌های بیداری» در مشهد

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، از برگزاری شب شعر عاشورایی «لاله‌های بیداری» با حضور طلاب شاعر، همزمان با آغاز ماه صفر خبر داد.

جعفر ریحانی، مدیر فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری شب شعر عاشورایی «لاله‌های بیداری» با حضور طلاب شاعر و اساتید، همزمان با شروع ماه صفر خبر داد.
حضور شاعران برجسته استانی و کشوری
ریحانی، ضمن بیان اینکه در این شب شعر، شاعران برجسته استانی و کشوری حضور خواهند داشت، افزود: این شب شعر به منظور ارتقاء سطح دانش شعر و ادب، گسترش فرهنگ دینی  و شعر مذهبی طلاب در نظر گرفته شده است.
وی، شناسایی و کشف استعدادهای طلاب، افزایش توانمندی‌های ادبی در رابطه با شعر و ادب فارسی را از اهداف شب شعر عاشورایی «لاله‌های بیداری» دانست و گفت: تلاش برای ارائه راهکار در زمینه شعر و ادب فارسی از دیگر اهداف این شب شعر به شمار می‌رود.
تلاش برای چاپ اشعار
مدیر فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در بخش دیگری از سخنانش در همین راستا ادامه داد: رایزنی‌هایی با مسئولان فرهنگی سایر حوزه‌های علمیه کشور در حال انجام است تا این اشعار چاپ شده و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
یادآور می‌شود، شب شعر عاشورایی «لاله‌های بیداری» با حضور جمعا 13 نفر از اساتید و شاعران در روز سه‌شنبه، 11 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب‌ و عشاء در مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) واقع در بلوار طبرسی اول برگزار خواهد شد.
captcha