اعلام برنامه‌های عزاداری حسینیه ثارالله اهواز در رحلت رسول اکرم(ص)
کد خبر: 3549519
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

اعلام برنامه‌های عزاداری حسینیه ثارالله اهواز در رحلت رسول اکرم(ص)

گروه اجتماعی: تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان اهواز و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حله با حضور خانواده این شهدا در روز رحلت رسول اکرم(ص) در حسینیه ثارالله اهواز برگزار خواهد شد.

عبدالرضا زکی‌پور، مسئول فرهنگی حسینیه ثارالله اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برنامه‌های این حسینیه در روزهای رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مجلس عزاداری ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 21:30 یکشنبه 7 آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله به مدت سه شب آغاز خواهد شد،‌افزود: حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی سخنران این مراسم‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان اهواز در این حسینیه برگزار خواهد شد، افزود: این تجمع ساعت 9 دوشنبه 8 آذرماه آغاز خواهد شد و تا اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی سخنران این مراسم خواهد بود و مداحان استان نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

زکی‌پور همچنین از برگزاری تجمع هیئت‌های مذهبی شهرستان اهواز در روز شهادت امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این تجمع ساعت 9 چهارشنبه 10 آذرماه مقابل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی سخنران این مراسم است.

وی یادآور شد: در این مراسم نیز از مداحان اهل‌بیت(ع) اهواز استفاده خواهد شد.

مسئول فرهنگی حسینیه عاشقان ثارالله همچنین در خصوص برگزاری مراسم عزاداری حادثه تروریستی حله و گرامیداشت شهدای این حادثه نیز ساعت 9 دوشنبه 8 آذرماه همزمان با مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) با حضور خانواده این شهیدان برگزار خواهد شد.

captcha