همکاری شهرداری آبدان با مهد قرآن حضرت رقیه(س)
کد خبر: 3557404
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

همکاری شهرداری آبدان با مهد قرآن حضرت رقیه(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: شهردار آبدان در دیدار با نوآموزان مهد قرآن حضرت رقیه(س) قول مساعد همکاری با مسئولان این مجموعه را داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زهیر حاجیان،‌ شهردار آبدان صبح امروز، 8 دی‌ماه در حاشیه دیدار با نوآموزان مهد قرآنی حضرت رقیه(س) آبدان اظهار کرد: مردم انقلاب اسلامی در حماسه نهم دی با پیروی از ولایت فقیه به همه دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و پاسدار خون شهدا هستند و یوم‌الله نهم دی روز ماندگاری در تاریخ این اتقلاب است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این روز حساس نیروهای انقلابی علیه استکبار وارد میدان شدند و پاسخ محکمی به فتنه‌گران دادند، افزود: نوآموزان قرآنی آینده‌سازان این مملکت هستند و شهرداری آبدان آماده همکاری با مهد قرآنی حضرت رقیه(س) است.

شهردار آبدان همچنین، در پایان این دیدار که با تلاوت آیات کلام‌الله مجید از سوی قرآن‌آموزان مهد قرآن حضرت رقیه(س) همراه بود، قول مساعد داد تا هدایای نفیسی به این نوآموزان تفدیم کند.

همچنین، در ادامه، آسیه ابراهیمی‌وقار، مدیر مؤسسه قرآنی بشری بخش آبدان نیز در سخنان کوتاهی گفت: یوم‌الله نهم دی‌ماه روز بصریت و هشیاری مردم در برابر فتنه‌گران است.
وی با بیان اینکه در این مهد قرآنی تعداد ۶۰ نفر به آموزش‌های دینی، قرآنی، نحوه صحیح وضو گرفتن، آموزش‌های روخوانی قرآن، حفظ قرآن و ... مشغول هستند، از همه نونهالان خواست تا با مراجعه به مهد قرآنی از آموزش‌های حفظ قرآن برای اولین بار در بخش آبدان استفاده کنند.

captcha