فعالان قرآنی خمین در بیت امام راحل تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3567009
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

فعالان قرآنی خمین در بیت امام راحل تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در شهرستان خمین گفت: به مناسبت ایام‌الله فجر فعالان قرآنی خمین در بیت امام راحل تجلیل خواهند شد.

حجت‌الاسلام علیرضا مرودشتی، مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در شهرستان خمین، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی٬ گفت: همزمان با سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیین تجلیل از فعالان قرآنی خمین ۲۰ بهمن‌ماه در بیت امام راحل برگزار می‌شود.
وی افزود: به رسم هرساله ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل شورای مشترک استان و شهرستان خمین و نواختن زنگ انقلاب در بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز می‌شود، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای آتش‌نشان، هجدهم بهمن‌ماه به میزبانی بیت امام(ره) از دیگر برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله فجر است.   
حجت‌الاسلام مرودشتی ادامه داد: شب شعر امام و انقلاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور شاعران استان نیز در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه در بیت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، در ایام  فجر اقشار و گروه‌های مختلف مردم با حضور در بیت امام خمینی (ره) با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق می‌کنند.

captcha