22 بهمن روز تولی و تبری است/ اعلام مسیرهای راهپیمایی در شیراز
کد خبر: 3572405
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
رضایی:

22 بهمن روز تولی و تبری است/ اعلام مسیرهای راهپیمایی در شیراز

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس روز 22 بهمن را روز تولی و تبری دانست و گفت: به یاری خدا ملت ایران در 22 بهمن جواب دندان‌شكنی به غربی‌ها و آمریكایی‌ها می‌دهند چنانكه پیش از این نیز چنین جوابی داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 20 بهمن در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با یادآوری اینكه با پیروزی انقلاب اسلامی دست بیگانگان از كشور ما كوتاه شد، گفت: شعار اولیه انقلاب اسلامی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود كه هم‌اكنون بعد از گذشت 38 سال این شعار انقلاب ماست و تمام برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره ما بر مبنای این شعار است.

وی با تصریح اینكه در انقلاب اسلامی اسلامیت در كنار جمهوریت به‌صورت برجسته دیده می‌شود، گفت: بحمد الهی امروز استقلال فرهنگی، نظامی و سیاسی هم به صورت شفاف و روشن محقق شده است كه همه اینها به واسطه دین اسلام و مکتب نجات‌بخش شیعه جهت‌دهی می‌شود.

رضایی، روز 22 بهمن را روز تولی و تبری دانست و گفت: در این روز ملت ایران نسبت به بیگانگان تبری جسته و با دوستان این انقلاب تولی می‌جویند و به یاری خدا ملت ایران در 22 بهمن جواب دندان‌شكنی به غربی‌ها و آمریكایی‌ها می‌دهند چنانكه پیش از این نیز چنین جوابی داده‌اند.

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس با تأكید بر اینكه ملت ایران بر میثاق خود با ولایت استوار است، گفت: تغییرات در نظام آمریکا هیچ اثری بر اعتقادات ملت ما ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های سالروز 22 بهمن در فارس پرداخت و گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن در ساعت 10 صبح در تمام نقاط فارس آغاز شده و به مصلی‌های نماز جمعه و اقامه نماز جمعه ختم می‌یابد.

رضایی مسیرهای راهپیمایی در شیراز را اعلام كرد و گفت: در شیراز از دو مسیر فرعی میدان شهدا، خیابان کریمخان زند، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، چهار راه 15 خرداد و مسیر دوم شامل میدان آزادی، خیابان آزادی، میدان امام حسین(ع)، خیابان انقلاب و چهار راه شهدای 15 خرداد مردم تجمع کرده و راهپیمایی از مسیر لطفعلی خان زند، چهار‌راه خیرات، چهار‌راه مشیر، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب ادامه یافته و به حرم احمدبن موسی(ع) ختم می‌شود.

وی با بیان اینكه تمهیدات لازم از قبیل ایستگاه استراحت برای سالمندان و غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی اندیشیده شده است، گفت: در روز جمعه، رأس ساعت 11:20 دقیقه مراسم پایانی راهپیمایی با سخنرانی وزیر دادگستری در شیراز برگزار خواهد شد.

captcha