همکاری‌های پژوهشی جهاددانشگاهی با وزارت دفاع
کد خبر: 3573405
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷
پورعلی مطرح کرد:

همکاری‌های پژوهشی جهاددانشگاهی با وزارت دفاع

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: در حوزه‌های پژوهشی و فناوری، ارتباطات زیادی با مجموعه سازمان دفاعی کشور داریم و پروژه‌های متعددی بین جهاد دانشگاهی و وزارت دفاع و مجموعه دست‌اندرکاران ارتقاء صنعت دفاعی کشور وجود دارد.

سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا) از اصفهان، با اشاره به برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجو استان اصفهان، اظهار کرد: امسال دانشگاه صنعتی اصفهان که میزبان برگزاری این کنگره است، به برجسته‌سازی نقش دانشگاه در مهندسی رزمی دفاع مقدس پرداخته است.
وی افزود: در نمایشگاهی که به همین منظور  و با عنوان «معرفت و نقش دانشگاه در مهندسی دفاع مقدس» دایر شده است، تلاش شده که ابداعات و نوآوری‌هایی که در دانشگاه صنعتی اصفهان و جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان در راستای تقویت مقاومت و تقویت دفاع مقدس شکل گرفته بود به نمایش گذاشته شود. 
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی بیان کرد: به دانشجویان توصیه می‌شود از این نمایشگاه بازدید کنند و ببینند که چگونه جوانان دانشجو با همه محدودیت‌ها که استکبار و غرب علیه جمهوری اسلامی طراحی کرده بود، توانستند نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.
پورعلی ادامه داد: مجموعه جهاد دانشگاهی در سطح کشور در دفاع مقدس حضور فعال و مؤثر داشته است و هنوز هم بسیاری از فعالیت‌هایی که جهاد در حوزه فنی و مهندسی در دفاع مقدس داشته از حالت محرمانه خارج نشده که بتوان آن‌ها را به اطلاع عموم رساند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور گفت: در حوزه‌های پژوهشی و فناوری، ارتباطات زیادی با مجموعه سازمان دفاعی کشور داریم و پروژه‌های متعددی بین جهاد دانشگاهی و وزارت دفاع و مجموعه دست‌اندرکاران ارتقاء صنعت دفاعی کشور وجود دارد.
captcha