تقویت گردشگری خارجی همپای داخلی
کد خبر: 3579059
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
زمانی‌قمی تأکید کرد:

تقویت گردشگری خارجی همپای داخلی

گروه فرهنگی: زمانی‌قمی با تأکید بر اینکه نباید در بحث گردشگری نگاه تنگ‌نظرانه حاکم باشد، گفت: خوشبختانه پس از برجام شاهد افزایش گردشگر خارجی در سطح کشور هستیم باید علاوه بر تقویت گردشگری داخلی بخش خارجی آن را هم تقویت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمود زمانی‌قمی، استاندار مرکزی، در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی که دوشنبه شب، 9 اسفندماه در فرمانداری شهرستان زرندیه برگزار شد گفت: استان مرکزی از لحاظ جغرافیایی در نقطه استراتژیک قرار دارد به طوری که محور شرق به غرب و شمال به جنوب از این استان می‌گذرد و مایه تمایز استان شده است. 
زمانی قمی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این استان محور اصلی مسیر جاده‌ای کشور است هر ساله جمعیت زیادی از مسافران نوروزی از این استان عبور می‌کنند یا در آن اسکان داده می‌شوند، خوشبختانه هر ساله دستگاه‌های متولی پای کار آمده و توانسته‌اند خدمات بهتری نسبت به سال‌های قبل به مسافران نوروزی ارائه دهند. 
استاندار مرکزی با بیان اینکه ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا از اواخر اسفندماه ماه شروع می‌شود گفت: مسلماً با آغاز ثبت‌نام، نهادهای بیشتری در ایام نوروز باز هستند و افراد  داوطلب می‌توانند جهت کاندیدا شدن روند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. 
وی گفت: مطمئناً امسال نوروز فعال‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت که باید تمام دستگاه‌های متولی به بهترین نحو خدمات ارزنده‌ای به مسافران ارائه دهند. 
زمانی‌قمی در پایان با بیان اینکه نباید در بحث گردشگری نگاه تنگ نظرانه حاکم باشد گفت: خوشبختانه پس از برجام شاهد افزایش گردشگر خارجی در سطح کشور هستیم و باید از این فرصت استفاده کرد و علاوه بر تقویت گردشگری داخلی بخش خارجی آن را هم تقویت کرد.
captcha