مراسم شب شعر «مقام رضا» با حضور شاعران برتر انقلاب اسلامی برگزار شد
کد خبر: 3625796
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

مراسم شب شعر «مقام رضا» با حضور شاعران برتر انقلاب اسلامی برگزار شد

‌گروه ادب: مراسم شب شعر رضوی به مناسبت دهه کرامت با حضور شاعران برتر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا)، به نقل از معاونت فرهنگی تهران آستان قدس رضوی، مراسم شب شعر رضوی به مناسبت دهه کرامت با حضور شاعران برتر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد هشتمین امام شیعیان برگزار شد، جمعی از شاعران بنام سراسر کشور از جمله استاد علی معلّم، استاد محمّدعلی بهمنی، استاد علی انسانی و نیز شاعران شناخته‌شده‌ای چون ناصر فیض، علیرضا قزوه، مرتضی امیری اسفندقه، قربان ولیئی، محمود اکرامی‌فر، حمیدرضا شکارسری، محمدمهدی سیار، مریم کرباسی، علیرضا بدیع، میلاد عرفان‌پور و محمود حبیبی‌کسبی حاضر شده و به شعرخوانی پرداختند.

همچنین قطعه موسیقی «اجازه سفر» سروده سید علی لواسانی و خوانندگی مجید حسین‌خوانی و آهنگسازی امیرحسین سمیعی- تازه ترین اثر دفتر موسیقی شهرستان ادب -با همکاری معاونت فرهنگی تهران آستان قدس رضوی برای اولین بار در این مراسم رونمایی شد.

در بخش ویژه‌‌ این مراسم نیز از سه تن از هنرمندانی که آثار تاثیرگذاری در باب امام رضا(ع) داشته‌اند از جمله "فرخ نعمتی" بازیگر نقش امام رضا(ع) در سریال ولایت عشق، غلامرضا شکوهی شاعر آیینی خراسانی و حمیدرضا شاه آبادی نویسنده رمان «اعترافات غلامان» تجلیل شد.
captcha