اشتغال دانش‌آموختگان فرهیخته در جهاددانشگاهی مدنظر قرار گیرد
کد خبر: 3625927
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

اشتغال دانش‌آموختگان فرهیخته در جهاددانشگاهی مدنظر قرار گیرد

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اشتغال دانش‌آموختگان فرهیخته و مستعد که ظرفیت بسیار توانمند کشور است، مورد توجه جهاددانشگاهی واقع شود.

یوسف نیک‌روز، رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک 16 مردادماه، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم جهاددانشگاهی پل میان دانشگاه و بخش صنعتی است می‌تواند در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان نقش بی بدیلی ایفا کند.
وی در ادامه افزود: گرچه تاکنون این نهاد انقلابی قدم‌های مؤثری برداشته است اما این مناسبت‌ها باید به‌صورت متوازن در سطح کشور توزیع شود تا نقش فرهیختگان همه مناطق کشور مورد استفاده قرار گیرد و همچنین لازم است تحقق اقتصاد دانش بنیان را در همه سطوح زندگی و جامعه گسترش دهد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد عدم توجه به مسائل سیاسی، توجه به معیارهای تخصص و تعهد با هم، توسعه همسو و متوازن در زمینه‌های علمی و فرهنگی و نگرش جهاد گونه به انجام ماموریت‌های محوله را راز بالندگی جهاد دانشگاهی در عین کم مؤونه بودن بعد از سال‌های تاسیس اعلام کرد.
نیک‌روز یادآور شد: با توجه به شعار امسال مقام رهبری، لازم است مهم‌ترین فعالیت و هدف اصلی جهاددانشگاهی پیرامون حوزه اشتغال و تجاری‌سازی فناوری باشد که خود از مصادیق اقتصاد دانش‌بنیان است، به‌خصوص اشتغال دانش‌آموختگان فرهیخته و مستعد که ظرفیت بسیار توانمند کشور است.
captcha